Polityka
Zintegrowanego Systemu Zarządzania
w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Polityka Zintegrowanego Systemu Zarządzania wypływa z przyjętej przez Kociewskie Centrum Zdrowia Sp. z o.o. misji: „Dobro Pacjenta naszym najważniejszym celem”, a jej założenia realizujemy w oparciu o wytyczne Programu Akredytacji Szpitali, norm ISO 9001, ISO 14001, ISO 45001 oraz standardów postępowania, norm etycznych i wymagań prawnych.
- Dążenie do pełnej satysfakcji pacjentów oraz pracowników,
- Stałe podnoszenie jakości świadczonych usług medycznych,
- Spełnienie wymagań akredytacyjnych w celu podnoszenia poziomu jakości świadczonych usług medycznych związanych z bezpieczeństwem pacjenta,
- Podejmowanie działań na rzecz rozwoju i doskonalenia nowych obszarów działalności i technologii w zakresie świadczonych usług medycznych oraz wdrażanie metod pracy zgodnie z najnowszymi standardami współczesnej medycyny,
- Utrzymanie i ciągłe podejmowanie działań na rzecz modernizacji infrastruktury szpitala oraz optymalizacja posiadanego zaplecza medycznego,
- Dbałość o sukcesywne podnoszenie kwalifikacji i rozwijanie umiejętności zawodowych pracowników oraz dążenie do zapewnienia bezpiecznych i higienicznych warunków pracy,
- Organizacja pracy oraz prowadzenie działalności zgodnie z obowiązującymi przepisami prawnymi dotyczącymi ochrony środowiska i aspektów środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Doskonalenie działań organizacyjnych i technicznych dla poprawy oddziaływania na środowisko naturalne oraz środowisko pracy,
- Rozwijanie wśród pracowników postaw nastawionych na zachowanie bezpieczeństwa pracy oraz dbałość o środowisko, powołanie i wspieranie zespołu zajmującego się zagadnieniami dotyczącymi bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Przyjęcie pełnej odpowiedzialności za zapobieganie wypadkom przy pracy i zdarzeniom potencjalnie wypadkowym, chorobom zawodowym oraz monitorowanie ryzyka zawodowego i dążenie do stałej poprawy stanu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Uświadomienie i angażowanie personelu w działania mające na celu ochronę środowiska i ograniczenie negatywnego oddziaływania na środowisko oraz konsultowania i współudziału w rozwiązywaniu zagadnień z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy,
- Ochrona pracowników przed konsekwencjami w związku ze zgłaszaniem nieprawidłowości w zakresie stanu BHP,
- Identyfikacja zagrożeń oraz szacowanie ryzyka i podejmowanie działań mających na celu jego ograniczanie w każdym obszarze funkcjonowania systemu zarządzania,
- Doskonalenie działań w zakresie wdrożonego systemu zarządzania jakością, zarządzania środowiskowego oraz zarządzania bezpieczeństwem i higieną pracy.
Zarząd deklaruje pełne zaangażowanie własne i całego personelu we wdrożenie i utrzymanie Zintegrowanego Systemu Zarządzania zgodnego z normą ISO 9001:2015, ISO 14001:2015 oraz ISO 45001: 2018 i jego stałe doskonalenie dla zapewnienia Pacjentom coraz wyższych standardów leczenia i opieki i poczucia bezpieczeństwa.
Prezes Zarządu
Adam Magiełka
Starogard Gdański, 15.02.2021 r.
Dodaj komentarz